Kulinarinių knygų autorė Colu Henry dalijasi savo geriausiais Hadsono slėnio pasirinkimais

Colu Henry nėra kepinių gerbėjas. Tiek rašytoja, tiek receptų kūrėja bandė pavadinti savo naujausią kulinarijos knygą „Prašome atsinešti desertą“ – tai linktelėjimas į tai, ko ji nori iš svečių, pakviestų į Hadsono namus. Jos leidėjas, susirūpinę skaitytojai, manytų, kad pavadinimas reiškė, kad tai kepinių knyga, nutrūkusi.

Nesvarbu. Henris, „New York Times“ bendradarbis, kurio antroji kulinarijos knyga „Colu Cooks: Easy Fancy Food“ išleidžiama balandžio 26 d., vis tiek šviečia pikantiškoje srityje. Didžioji jos naujausios knygos dalis yra skirta paprastiems receptams, kurie pakyla į gražius patiekalus laikantis koncepcijos, kad „rafinuotas maistas neturi būti įmantrus“.

Henris įleidžia skaitytojus į savo sandėliuką ir šaldytuvą, kad pamatytų, ką turėti po ranka, kad paprastas maistas taptų realybe. Kai kurie jos receptai skatina valgyti rankomis: sviestinės kimchi krevetės, minkšti virti kiaušiniai su marinuotais čiliukais ir įvairūs įmantrūs skrebučiai.

Į jos puslapius įtrauktas makaronų e ceci receptas, kuris tapo vienu populiariausių 2020 m. New York Times receptų. Ta klasikinio avinžirnių troškinio versija buvo vegetariška, o „Colu Cooks“ receptas vadinamas „My Cec“. už pancetta. Pirkdamas pancetta vietoje, Henris pasirenka, kad viskas būtų paprasta ir pasiūlo Shoprite arba Price Chopper („Tai nėra gurmaniška, bet tai daro“, – sako ji).

Kitas paprastas receptas – skrudinti grybai su grietine, žolelėmis ir citrina. „Tai labai paprasta ir atrodo daug gražiau, nei turėtų“, – sako ji. Jos mėgstamiausi grybai yra iš „Tivoli Mushrooms“, „Hotel Tivoli“ šefo Devino Gilroy grybų ūkio.

„Pandemijos metu jie pradėjo teikti tiesioginius ryšius su vartotoju. Užsisakiau toną. Jei ruošiate grybus, Henris siūlo vadovautis skyriuje „Pagražinimas“ pateiktu itališko čili traškučio – česnako, pankolio sėklų ir aitriosios paprikos – receptu. Užliejimas ant viršaus yra kitas lygis.

Kitas paprastas receptas iš naujausios Colu Henry kulinarijos knygos yra skrudinti grybai su grietine, žolelėmis ir citrina.  „Tai labai paprasta ir atrodo daug gražiau, nei turėtų“, - sako ji.

Kitas paprastas receptas iš naujausios Colu Henry kulinarijos knygos yra skrudinti grybai su grietine, žolelėmis ir citrina. „Tai labai paprasta ir atrodo daug gražiau, nei turėtų“, – sako ji.

Tara Donne

Apsimeskite, kad atostogauju Italijoje, salotos, kurias sukūrė receptų kūrėjas ir kulinarinių knygų autorius Colu Henry.

Skrudinti grybai su grietine, žolelėmis ir citrina bei salotos „Apsimesti, kad atostogauju Italijoje“, autorius Colu Henry. (Tara Donne nuotraukos)

Henris, kuris taip pat yra „Back Pocket Pasta“ autorius, nekantrauja pradėti knygų turą, kurio metu apims Vakarų pakrantės šlavimas: Sonoma, San Franciskas, Portlandas, Los Andželas ir galbūt Ostinas. „Knyga turėjo pasirodyti prieš metus. Nesu tas žmogus, kuriam būtų gerai reklamuoti knygą per Zoom “, – sako ji.

Ypač ne tas, kurio misija yra įkvėpti žmones gaminti nerūpestingą, nesudėtingą maistą, kuris taip pat būtų elegantiškas, gražus ir ypatingas.

Tai, ko tikriausiai nežinote apie mane…

Kai 1999 m. persikėliau iš Bostono, baigiau muzikinį teatrą ir dainavau kabaretą Niujorke. Dave’o Frishbergo „Peel Me A Grape“ buvo mano firminė daina.

Mano mėgstamiausia vieta Hadsono slėnyje yra…

Mano kiemas. Pandemijos metu mes daug daugiau redagavome draugų požiūriu ir daug laiko praleidome lauke, nes negalėjome įeiti į vidų. Mano vyras padarė mūsų kiemą gražų. Mes gyvename mieste, kiemo nėra daug, bet jis padarė gražią tvorą. Ten visi ateidavo praleisti laiko.

Negaliu gyventi be…

Kavinė „Aviena“. Tai nauja. Shaina[Loew-Banayan]atidariau šį nuostabų restoraną su viskuo, ką noriu valgyti – keptu Bolonijos sumuštiniu, ryžių koše su traškiu čili aliejumi ir vištiena, beprotiškai gražiomis salotomis. Tai sunkus meniu. Jų „Bloody Mary“ yra su sezoniniais marinuotais agurkais ir sūrio gabalėliu. Jis begėdiškai malonus ir yra labai arti mano namų. Jie turi omletą su bulvių traškučiais! Jie daro švelnų maišymą, koks yra toks, kokio norite. Manau, kad šiuo metu tai geriausias maistas Hadsone.

Rytinė ar vakarinė upės pusė?

Rytai. Čia aš gyvenu, pažįstu savo ūkininkus. Galiu nueiti į barą, į kurį niekas kitas, kurį pažįstu, net jei jis yra mieste su mano kaimynu, ir gerti martinį. Kai tai gretinate su Morningstar Farm – turiu geriausią iš abiejų pasaulių. Man patinka, kad į miestą važiuoja Amtrak. Tai patogu.

Keisčiausias dalykas mano kišenėje šiuo metu yra…

Prieš 12 metų gavau savo vyrui šią vaškinės drobės piniginę. Jis subyrėjo; jis klijavo maskavimo juostą. Mūsų draugas Kalėdų proga kaip pokštą jam padovanojo piniginę. Aš pasakiau: manau, laikas tai paleisti, ar norite jį išmesti? Jis buvo toks: Taip. Ir… aš negalėjau! laikau kišenėje. Turiu švarką, kurį nešioju kiekvieną dieną. Žinau, kad tai keista ir kvaila, bet man tai patinka. Tai leidžia man jaustis saugiai. Man patinka pasilenkti ir sugebėti jį išlaikyti.

Žmogau, norėčiau, kad turistai sustotų…

Savaitgalio eismas!

Neatsikraustėte į Kanadą?

Nusipirkome namą Nova Scotia. Tai labai beprotiška istorija! 2020 m. rudenį išvykome ieškoti. Man reikėjo dingti iš čia ir ištekėjau už kanadietės, todėl turėjau prabangos tai daryti. Mes gavome kainą ten, kur norėjome būti; žmonių Vankuveryje pirko nekilnojamąjį turtą. Praėjusią vasarą apžiūrėjome namus toliau į pietus. Tai 14 akrų su obelimis ir kitoje gatvės pusėje nuo paplūdimio. Planuojame vykti visą vasarą. Tam reikia darbo. Man bus liūdna pasiilgti čia vasaros ir rugsėjo labiau nei bet ko kito. Tikiuosi, kad žmonės aplankys; Noriu, kad tai būtų namai, kur žmonės ateitų ir bendrautų.

Daugiau Hadsono slėnio skonių

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.